Opening nieuw distributiecentrum in Almere

Lipton Ice Tea Green Zero!

Lipton Ice Tea Green Zero is hét verfrissende en verantwoorde terrasdrankje van 2023. Het is de perfecte keuze voor de consument die opzoek is naar een heerlijke suikervrije dorstlesser op het terras. Wist u dat het toevoegen van de Lipton Ice Tea Green Zero aan uw assortiment kan zorgen voor 12% groei? Voeg daarom deze variant toe aan uw assortiment!

Ontdek ook de nieuwe Lipton Ice Tea Green Mango Zero

Maak kennis met onze innovatie van 2023: Lipton Ice Tea Green Mango Zero, verkrijgbaar in 33cl blik en 50cl PET fles en daarom ideaal als je onderweg op zoek bent naar een verfrissend drankje zonder suiker. De Green Mango Zero heeft de verfissende smaak van groene thee in combinatie met de licht tropische smaak van mango en is hierdoor een heerlijke combinatie van groene thee en mango in één drankje. Deze koolzuurvrije ijsthee bevat 0% suiker, maar smaakt 100% naar de welbekende Lipton Ice Tea die geliefd is bij velen.    

Naast de nieuwste variant Green Mango Zero, zijn de Lipton Ice Tea Green Zero, Lipton Ice Tea Peach Zero en Lipton Ice Tea Zero Sparkling ook nog steeds beschikbaar! Je herkent alle Lipton Ice Tea Zero producten aan het licht blauwe etiket en/of de lichtblauwe dop! 

37243 - Lipton - Key visuals-animaties rezisen - 793x250px

Het Lipton Terras 2023

De zon straalt en hét terrasweer is eindelijk daar! Na een succesvolle editie van ‘Het Lipton Terras van 2022’ met geweldige horeca winnaars, willen we het ondernemerschap opnieuw in het zonnetje zetten. Daarom zijn we ook dit jaar terug met ‘Het Lipton Terras 2023’!

Behaal jij met jouw terras de meeste stemmen deze zomer en beland jij op een plek in de top 3? Dan win jij het mooie investeringsbedrag van €50.000,- (1e), €30.000,- (2e) of €20.000,- (3e). En daar houdt het niet op, want ook met het meeste aantal unieke stemmen in een maand of stemmen via Lipton Ice Tea Green Zero kun je in de prijzen vallen 

En omdat Unilever vindt dat jij niet al het werk alleen hoeft te doen, zetten wij social media en relevante vakmedia in én stellen wij gratis verkoopondersteunende materialen beschikbaar, om de terrasgast te laten weten dat er weer gestemd worden op het favoriete terras. Reden genoeg om dit jaar (weer) mee te doen! Om jouw kans op de prijzenpot te vergroten en te zorgen dat niemand om de activatie heen kan, neem dan een kijkje op Unilever Partners.