Meer informatie over bestellen en bezorgen

Bestellen

Een nieuwe bestelling plaatsen

Bestellen via onze webshop is de snelste manier van bestellen.

De voordelen van online bestellen:

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen.
  • Toegang tot ons uitgebreide assortiment.
  • Inzicht in uw bestel/order geschiedenis.
  • Uw persoonlijke productlijst samenstellen.
  • De volgorde van uw magazijn instellen.

Favorieten samenstellen

Favorieten samenstellen doet u eenvoudig direct vanuit het product overzicht. Wanneer u bent ingelogd vindt u bij elk product naast het winkelwagen icoontje ook het favorieten icoontje. Wanneer u hierop klikt, kunt u kiezen of het product toegevoegd moet worden aan een bestaande lijst of aan een nieuwe lijst. Het overzicht met alle lijsten vindt u op de pagina Favorieten.

Order geschiedenis

Alle bestellingen die u in het verleden bij ons heeft geplaatst worden overzichtelijk weergegeven in één overzicht. Vanaf hier is het ook mogelijk om, reeds geplaatste orders, opnieuw toe te voegen aan uw winkelwagen. Vervolgens kunt u hier zelf producten aan toevoegen.

Mijn producten

Dit overzicht is speciaal voor u geselecteerd. Op basis van uw bestelgedrag wordt een gepersonaliseerd overzicht van producten samengesteld. Op deze manier kunt u snel en eenvoudig een bestelling plaatsen.

Telefonisch

Kan het even niet online? Geen probleem! Onze klantenservice medewerkers zitten voor u klaar. Bel met uw De Klok Dranken vestiging. Het telefoonnummer kunt u terug vinden in ‘Mijn Account’.

Betalen

Online betalen

Je kunt bij ons op rekening bestellen of betalen via Ideal. Uw factuur kan afwijken van de geplaatste bestelling. Bijvoorbeeld indien één of meerdere producten niet op voorraad zijn of om andere redenen niet direct aan u geleverd kunnen worden. Wij factureren alleen wat daadwerkelijk aan u is geleverd. Indien er een afwijking is storten wij het verschil binnen 5 werkdagen na factuurdatum terug op uw bankrekening.

Achteraf overmaken per bank/giro

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons(digitaal) een factuur. Uw factuur kan afwijken van de geplaatste bestelling indien één of meerdere producten niet op voorraad zijn of om andere redenen niet direct aan u geleverd kunnen worden. Wij factureren alleen wat daadwerkelijk aan u geleverd is. Op de factuur staan onze bankgegevens waarnaar u het bedrag kunt overmaken.

Uitleg over de factuur

Neem voor meer vragen over dit onderwerp contact op met Debiteurbeheer

Mail naar:

  • Debiteurenoost@grolsch.nl – Groenlo
  • Debiteurenwest@grolsch.nl - Helmond en Delfgauw
  • Debiteurenmid@grolsch.nl - Groningen en Deventer

Of bel naar 053-4833333 (Debiteuren)