Menu Zoeken Inloggen

FAQ

Hoe kan ik online bestellen?

Om een bestelling te plaatsen heeft u een account nodig. Indien u reeds klant bij ons bent, heeft u per e-mail of per post van ons uw account gegevens ontvangen. Klik hier om een account aan te vragen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

Klik hier indien u uw wachtwoord vergeten bent. Indien u na het versturen van uw e-mailadres geen e-mail ontvangt is het goed mogelijk dat uw e-mailadres niet bij ons bekend is. Vraag uw account aan via deze link. 

Waar kan ik mijn bestellijst vinden?

Nadat u bent ingelogd vindt u rechts bovenin de menu balk(op desktop) en links onderin(op mobiel) de knop BESTELLIJST. Sinds 19 juni 2019 zijn uw favorieten en bestellijst samengevoegd tot één functionaliteit.

Door welke vestiging word ik beleverd?

Nadat u bent ingelogd gaat u naar ’’ACCOUNT’’ en vervolgens naar ’’MIJN GEGEVENS’’. Op deze pagina kunt u uw leverende vestiging terug vinden.

Kan ik ook bestellen via mijn mobiele telefoon of tablet?

Ja, de website is speciaal ontwikkeld zodat hij goed te bedienen is op de mobiele telefoon of uw tablet. Download op uw mobiele telefoon op tablet de nieuwe De Klok Dranken app in de Apple Store of Google Play Store.

Kan de leverdag waarop mijn bestelling bezorgd wordt ook worden gewijzigd?

Zoals u van onze bezorgservice gewend bent, is de leverdag en het eventuele tijdstip optimaal met u afgestemd. Wilt u afwijken van deze afspraken, neem dan telefonisch contact met ons op via 085-0471900.

Ik kan een product niet vinden, hoe kan ik deze toch bestellen?

Ons assortiment is volledig afgestemd op uw wens. Mocht het toch voorkomen dat een gewenst product niet in ons assortiment zit of niet vindbaar is, dan kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces in het veld ''opmerking'' van het bestelformulier of aanvragen via ons contactformulier. Wilt u toch liever één van onze medewerkers spreken, bel dan met uw persoonlijke De Klok Dranken vestiging. Het telefoonnummer kunt u vinden op onze klantenservice pagina.