FAQ

Hoe kan ik online bestellen?

Om een bestelling te plaatsen heeft u inloggegevens nodig. Indien u reeds klant bij ons bent, heeft u per e-mail of per post van ons uw inloggegevens ontvangen. Klik hier om een account aan te vragen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

Klik hier indien u uw wachtwoord vergeten bent. Indien u na het versturen van uw e-mailadres geen e-mail ontvangt is het goed mogelijk dat uw e-mailadres niet bij ons bekend is. Vraag uw inloggegevens aan via deze link. 

Waar kan ik mijn bestellijst vinden?

Nadat u bent ingelogd vindt u rechts bovenin de menu balk (op desktop) en links onderin (op mobiel) de knop BESTELLIJST.

Door welke vestiging word ik beleverd?

Nadat u bent ingelogd gaat u naar ’’ACCOUNT’’ en vervolgens naar ’’MIJN GEGEVENS’’. Op deze pagina kunt u uw leverende vestiging terug vinden.

Kan ik ook bestellen via mijn mobiele telefoon of tablet?

Ja, de website is speciaal ontwikkeld zodat hij goed te bedienen is op de mobiele telefoon of uw tablet. 

Kan de leverdag waarop mijn bestelling bezorgd wordt ook worden gewijzigd?

Zoals u van onze bezorgservice gewend bent, is de leverdag met u afgestemd. Wilt u afwijken van deze afspraken, neem dan telefonisch contact met ons op.

Ik kan een product niet vinden, hoe kan ik deze toch bestellen?

Ons assortiment is volledig afgestemd op uw wensen. Mocht het voorkomen dat een gewenst product niet in ons assortiment, zit of niet vindbaar is op de site, dan kunt u dit aangeven in het veld ''opmerking''. Wilt u toch liever één van onze medewerkers spreken, neem dan telefonisch contact met ons op.