Veel gestelde vragen

ALGEMEEN

Ik wil klant worden

Klik hier en vul het aanmeldformulier in. U wordt binnen 1 werkdag gebeld door één van onze verkoop medewerkers.

Horeca ondersteuning

Door het aanbieden van workshops, lezingen, trainingen en het advies van onze ervaren medewerkers kunnen vernieuwende horeca concepten worden gerealiseerd en bieden wij onze klanten ondersteuning bij hun bedrijfsvoering.

Evenementen ondersteuning

Voor evenementen is De Klok Dranken de partner die u zoekt! De Klok Dranken heeft bijzonder veel in huis om ook uw event te laten slagen. Meer informatie...

Klacht afhandeling

Indien u een klacht heeft kunt u contact opnemen met de klantenservice van uw vestiging.

WEBSHOP

Hoe kan ik online bestellen?

Om een bestelling te plaatsen heeft u inloggegevens nodig. Indien u reeds klant bij ons bent, heeft u per e-mail of per post van ons uw inloggegevens ontvangen. Klik hier om een account aan te vragen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

Klik hier indien u uw wachtwoord vergeten bent. Indien u na het versturen van uw e-mailadres geen e-mail ontvangt is het goed mogelijk dat uw e-mailadres niet bij ons bekend is. Vraag uw inloggegevens aan via deze link. 

Waar kan ik mijn bestellijst vinden?

Nadat u bent ingelogd vindt u rechts bovenin de menu balk (op desktop) en links onderin (op mobiel) de knop BESTELLIJST.

Door welke vestiging word ik beleverd?

Nadat u bent ingelogd gaat u naar ’’ACCOUNT’’ en vervolgens naar ’’MIJN GEGEVENS’’. Op deze pagina kunt u uw leverende vestiging terug vinden.