Klantenservice

Bezorgservice op maat

Logistieke service op maat

Optimale bezorgservice

Wij bieden u een optimale en flexibele logistieke dienstverlening afgestemd op uw wensen en onze mogelijkheden. Indien u wenst kunnen er aanvullende afspraken gemaakt worden voor:

  • Weekendleveringen
  • Tijdslevering
  • Gekoeld leveren

Service is belangrijk, daarom leveren wij u niet tot aan de deur, maar over de drempel en in uw voorraadruimte. Indien mogelijk sorteren wij uw bestelling op THT datum, zodat uw voorraad altijd op orde is conform FIFO. Mocht er letterlijk sprake zijn van een drempel of ander obstakel, dan denken wij graag met u mee in het realiseren van oplossingen, zodat de meest efficiënte afleversituatie voor uw bedrijf wordt gecreëerd.

Gratis levering vanaf € 350,- (excl. BTW & Statiegeld)

Bestellingen vanaf € 350,- (excl. BTW & Statiegeld) komen wij gratis bij u afleveren. Voor het afleveren van bestellingen onder € 350,- (excl. BTW & Statiegeld)  betaalt u € 25,- transportkosten. 
Indien u online meerdere orders plaatst voor een enkele levering worden de transportkosten alleen doorbelast op de eerste order, wanneer deze onder het grenstarief zit. Indien de totale levering uiteindelijk boven het grenstarief uit komt, krijgt u alsnog vrijstelling van transportkosten. 

Evenement levering

Of het nu gaat om de keuze voor assortiment of het inzetten van materialen tijdens uw evenement, wij hebben de specialisten in huis om u van het beste advies te voorzien.

Naast een ruim assortiment dranken leveren wij ook Grolsch evenementenmaterialen, welke onder onze verantwoordelijkheid worden gereinigd (HACCP) en onderhouden. Zo weet u zeker dat u beschikt over schone en direct inzetbare evenementenmaterialen. Uw bestelling wordt in koelcontainers aangeleverd, welke door ons zo efficiënt en optimaal mogelijk is ingericht. Door onze jarenlange ervaring en uitgebreide netwerk in de evenementenwereld, zijn wij de partner voor u!

Op- en afbouw evenementenmateriaal

Het door u gereserveerde evenementenmateriaal wordt door ons - conform gemaakte afspraken en tijden - bij u op het evenemententerrein op- en afgebouwd. De door u gebruikte evenementenmaterialen worden na afbouw door ons gereinigd en gecontroleerd op eventuele gebreken.

Afhalen bij een vestiging

Bestelt u via onze webshop, dat kunt u bij het afronden van uw bestelling aangeven wanneer u deze wenst af te halen op uw vestiging. Bestelt u op een andere wijze, dan is afhalen op uw vestiging uiteraard ook mogelijk. Om ervoor te zorgen dat uw order bij aankomst voor u klaar staat, verzoeken wij u telefonisch een afspraak hiervoor te maken.

Weekendleveringen

Voor spoedbestellingen in het weekend, kunt u bellen met onze weekenddienst op telefoonnummer 085-0471909 en uw vestiging kiezen

Dit is mogelijk op zaterdag en zondagochtend tot 10.00 uur.

Houdt u er rekening mee dat aan deze service extra kosten zijn verbonden