Opening nieuw distributiecentrum in Almere

Powerade: Isotone sportdrank, laag in calorieën.

Ontdek het nieuwe sportmerk Powerade, met formules die speciaal zijn ontwikkeld voor de sporter, die op zoek is naar hydratie, energie en sneller fysiek herstel en met heerlijke smaken die ook nog eens laag in calorieën zijn (18 kcal per 100ml).

Powerade

Met een sportief jaar in het vooruitzicht komt het merk Powerade naar Nederland toe. Het populaire sportdrankenmerk is in de internationale sportwereld alom bekend en is al jarenlang een structurele partner van de Olympische Spelen en de Europese voetbalorganisatie UEFA.

Een ijzersterk assortiment in de categorie: samengesteld met koolhydraten, vitamine B6 en levendige smaken: kracht, doorzettingsvermogen en succes in een flesje. Het zijn isotone formules, die vitamine B6 bevatten en zijn laag in calorieën. De sportdranken dragen dankzij de aanwezige koolhydraten en elektrolyten bij aan een beter uithoudingsvermogen tijdens een langdurige, fysieke inspanning.

Internationaal sportmerk 

Powerade, een wereldwijd bekend sportdrankenmerk van The Coca-Cola Company - voor het eerst geïntroduceerd in 1988 – is in verschillende landen wereldwijd beschikbaar en nummer 1 sportmerk in verschillende Europese landen. Het populaire sportdrankenmerk is in de internationale sportwereld alom bekend en is een structurele partner van de Olympische Spelen en de Europese voetbalorganisatie UEFA. Naast een grote mediacampagne zal Powerade dus ook sterk zichtbaar zijn tijdens deze evenementen.

Heerlijke smaken 

Er zijn 3 heerlijke smaken beschikbaar die, uniek in de categorie, laag in calorieën zijn (18 kcal per 100ml). Dit kan doorslaggevend zijn in de keuze van de consument die op zoek is naar laagcalorische dranken. Powerade vervangt het huidige Aquarius Isotonic assortiment. De smaak en formule blijven hetzelfde, maar met een nieuwe naam. Naast de bekende (blauwe) Mountain Blast en (paarse) Cherry introduceert Powerade een nieuwe gele variant: Passion Fruit.