Menu Zoeken Inloggen

Workshops Contentkalender

Als horecaondernemer wilt u graag uw publiek aan uw zaak binden. Maar hoe? Het plaatsen van interessante content op social media speelt hier een belangrijke rol in.

Word ook klant van De Klok Dranken

Inhoud

Contentmarketing is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Toch gaat er bij velen nog niet meteen een belletje rinkelen als we het hierover hebben. Uiteindelijk doen we het vrijwel allemaal onbewust op dagelijkse basis. Contentmarketing is namelijk niets meer dan het maken en verspreiden van interessante informatie via bijvoorbeeld social media. Het doel? Een loyaal en betrokken publiek vinden, dat u vervolgens aan uw zaak weet te binden.

 

Klinkt logisch? Dat is het ook! Maar hoe pakt u dat precies aan? Wie zonder plan aan de slag gaat, zal uiteindelijk stranden. De reden hiervan is dat er geen strategie aan ten grondslag ligt. U werkt niet met een doel voor ogen, weet niet precies waar u rekening mee moet houden en uw onderwerpen raken uiteindelijk ‘op’.

 

Hoe anders is dat met een contentkalender? Hierin staat precies wat, wanneer, voor wie en in welke vorm of welk kanaal iets wordt gepubliceerd. Superhandig! Hierdoor houdt u de vaart erin, heeft u overzicht en post u consistent nieuwe verhalen. Geheel volgens plan dus.

 

Deze workshop is speciaal samengesteld voor relaties van De Klok dranken. Aangezien horeca de kroon spant in het ‘hollen & stil staan’ is een contentkalender juist hier heel erg handig. Tijdens deze workshop zullen in elk geval de volgende elementen aan bod komen:

  • Wat een contentkalender is
  • Waarom het handig is om hiermee te werken
  • Welke elementen erin staan
  • Hoe je de contentkalender in grote lijnen opstelt
  • Waar je rekening mee moet houden

 

Na afloop heeft u in grote lijnen een contentkalender klaar, waarmee u een praktisch werkdocument heeft om verder in te vullen.

 

Voor wie?

  • Personen met kennis van social media
  • Personen die graag hun doelgroep aan hun zaak willen binden
  • Personen die een commitment aan willen gaan. Contentmarketing doe je er namelijk niet even bij.

 

Meld u onderaan deze pagina kosteloos aan voor deze workshop en bindt ook uw doelgroep aan uw horecazaak!

 

Data workshops:

16 september 2019 | Groningen

23 september 2019 |  Helmond

30 september 2019 |  Deventer

7 september 2019 |  Groenlo

14 oktober 2019 | Delfgauw

Als horecaondernemer wilt u graag uw publiek aan uw zaak binden. Maar hoe? Het plaatsen van interessante content op social media speelt hier een belangrijke rol in.

Wij geloven in horeca

De Klok Dranken gelooft in Horeca. Daarbij geloven wij ook dat Horeca altijd beter kan. Vanuit die filosofie bieden wij al jaren verschillende opleidings- en trainingsmogelijkheden aan en ook de maatwerktrainingen voor horecamedewerkers op locatie (De Menukaart) zijn hard op weg een begrip te worden.

Ook biedt De Klok Dranken inspirerende workshops op haar verschillende vestigingen. De thema’s zijn divers en elke workshop staat op zichzelf. De workshops zijn voor iedereen toegankelijk en worden kosteloos aangeboden.

Twijfel niet en laat u verrassen door de snelle en interactieve workshops gericht op horeca & ondernemen, aangeboden door de mensen van De Klok!