Klantenservice

Om een bestelling te plaatsen heeft u een account nodig. Indien u reeds klant bij ons bent, heeft u per e-mail of per post van ons uw account gegevens ontvangen. Klik hier om een account aan te vragen.
Ja, de website is speciaal ontwikkeld zodat hij goed te bedienen is op de mobiele telefoon of uw tablet. Navigeer op uw mobiele telefoon of tablet naar de url https://www.deklokdranken.nl zoals u ook gewend bent op uw pc. De website zal uw device als zodanig herkennen en de vormgeving automatisch hierop aanpassen.
Geen probleem. U kunt uw wachtwoord direct opnieuw instellen. Per mail ontvangt u een speciale link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Klik hier om uw wachtwoord te resetten.
Zoals u van onze bezorgservice gewend bent, is de leverdag en het eventuele tijdstip optimaal met u afgestemd. Wilt u afwijken van deze afspraken, neem dan telefonisch contact met ons op via 085 - 0471900.
Ons assortiment is volledig afgestemd op uw wens. Mocht het toch voorkomen dat een gewenst product niet in ons assortiment zit of niet vindbaar is, dan kunt u dit aangeven tijdens het bestel proces in het veld "opmerking" van het bestel formulier of aanvragen via ons contact formulier. Wilt u toch liever één van onze medewerkers spreken, bel dan met uw persoonlijke De Klok Dranken vestiging. Het telefoonnummer van uw vestiging kunt u vinden aan de rechterzijde op deze pagina.
De Klok Dranken onderscheidt zich onder andere in de optimale logistieke dienstverlening. Onze bezorgservice gaat verder dan alleen uw voordeur. Wij leveren uw bestelling af tot in uw voorraadruimte en nemen ook direct de emballage weer mee. Meer informatie over onze onderscheidende bezorgservice vindt u hier.